mandag 11. januar 2010

En award! :)

Jeg har fått dette awarden fra Lise og Astrid! Tusen takk!


For denne awarden gjelder disse reglene:

1. Kopier awarden til bloggen din.
2. Link til den personen som ga deg awarden.
3. Fortell 7 interresante fakta om deg sjølv.
4. Velg 7 andre bloggara som du vil sende awarden til.
5. Link til deira bloggar.
6. Legg igjen ein kommentar i bloggen deira,sånn at dei får vite om dinne awarden.



7 fakta om meg selv:

1. Jeg elsker sol og varme!!
2. Jeg er tv slave :/
3. For tiden veldig hektet på vampyrer :)
4. Jeg digger på shoppe på ebay!!
5. Jeg ønsker meg et større hus, slik at jeg kan få meg eget hobbyrom :)
6. Jeg har sååå lyst å reise til USA!
7. Jeg er ikke noe nattmenneske.
Så er det slik at jeg skal sende denne videre. Men, *puh* det tar tid.... Jeg skal få svingt meg rundt å gjøre det senere! :)

Ingen kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin