fredag 12. juni 2009

Sukkersött #44, Blomster

Denne gangen hos Sukkersött vil vi se så mye blomster på kortet ditt som mulig! Det være seg stempler, lekre papirblomster, dine egne hjemmelagede blomster, eller ekte, tørka blomster. La det blomstre i alle mulige farger, inspirert av sommer og sol:)

This week at Sukkersött we want to see flowers!! And a lot of them! They can be of all colours inspired by summer and the sun :)


Jeg har virkelig gått ut av mitt fargeelement her. Stort sett går det i duse, gjerne noe rosa farger. Men jeg har slått til med noen knall farger ( for meg å være) denne gang. Det ble et konvoluttkort.

Nærbilde av blomstene og en sommerfugl jeg har laget selv. Trykte ut sommerfulger med Martha Steward punchen min på trensparrente ark. Dekket de så med glitterlim.



4 kommentarer:

Marte sa...

Så superstilig kort, en kjempeidè å punche ut i transparent! Det åpner seg jo en hel verden av heimlaga pynt :D Hihi
God helg ønsker jeg deg! Min skal nytes!

Maya sa...

Så herlig sommerlig konvoluttkort,Carina!
Lekre farger og sommerfuglene ble nyydelige!!
Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya:)

Riet sa...

What beautiful Carina,l love the papers and colours.

Hugs Riet.x

Inger Marie sa...

Nydelig konvolutt kort Carina :)
Nydelige farger og blomster.
Lekre de rosene av kaffefilter, hvem skulle tro at de var laget av det.
Nydelige Toffifee eske under her ogs.
Masse lekkert å se på i bloggen din
Ha en flott helg
God klem

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin