søndag 15. mars 2009

Cute Card Thursday: Challenge #51

Her er kortet til denne ukes utfordring hos Cute Card Thursday. Denne ukes oppgave var å følge en skisse. Jeg skulle egentlig fullføre denne i går, da jeg var besøk hos Kine. Men som hos scrappere/kortlagere flest, tar praten gjerne fort over.:)

Here is this weeks card for Cute Card Thursday. This week the challenge was to follow a sketch.
I was supposed to finish this card yesterday, when visiting Kine. As most scrappers/ card makers know, chatting always comes in the way.:)




Teksten stempelet er fra Stempelglede, som jeg lånte av Kine,

The text is a stamp by Stempelglede. I borrowed it from Kine.

Her er et bilde av vår lille morgenful, Pernille.

Here is a picture of our little morning bird, Pernille.

6 kommentarer:

Kim Piggott sa...

Wow!
This is stunning!
Such a beautifully coloured image and your paper is gorgeous. Love your fabulous detail!
Your sweet kitty looks adorable!
hugs
kim x

Deb sa...

This is so beautiful Carina, I love all your work!
Many thanks for joining in the birthday challenge, have a great sunday, hugs Debx

Riet sa...

wowww Carina,what a beautiful card,l love the colours.

hugs Riet.x

Kine sa...

Takk for sist ja.. Det var kjempekoselig.. Det må vi absolutt gjenta ein gong :-)
Kjempefint kortet ditt blei forresten.. Eg vart sittande i heile går kveld å fargelegge, men.. Ho ser nåke solbrent ut ho eg har på kortet mitt.. Hehe..

Ha ein fortsatt fin dag!

Klem

Michele sa...

Fabulous card. Love the image and the pretty papers. Michele x

Cardmaking Galore sa...

Love the distressed edges and colours

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin