søndag 15. mars 2009

Cute Card Thursday: Challenge #51

Her er kortet til denne ukes utfordring hos Cute Card Thursday. Denne ukes oppgave var å følge en skisse. Jeg skulle egentlig fullføre denne i går, da jeg var besøk hos Kine. Men som hos scrappere/kortlagere flest, tar praten gjerne fort over.:)

Here is this weeks card for Cute Card Thursday. This week the challenge was to follow a sketch.
I was supposed to finish this card yesterday, when visiting Kine. As most scrappers/ card makers know, chatting always comes in the way.:)




Teksten stempelet er fra Stempelglede, som jeg lånte av Kine,

The text is a stamp by Stempelglede. I borrowed it from Kine.

Her er et bilde av vår lille morgenful, Pernille.

Here is a picture of our little morning bird, Pernille.

4 kommentarer:

Deb sa...

This is so beautiful Carina, I love all your work!
Many thanks for joining in the birthday challenge, have a great sunday, hugs Debx

Riet sa...

wowww Carina,what a beautiful card,l love the colours.

hugs Riet.x

Kine sa...

Takk for sist ja.. Det var kjempekoselig.. Det må vi absolutt gjenta ein gong :-)
Kjempefint kortet ditt blei forresten.. Eg vart sittande i heile går kveld å fargelegge, men.. Ho ser nåke solbrent ut ho eg har på kortet mitt.. Hehe..

Ha ein fortsatt fin dag!

Klem

Cardmaking Galore sa...

Love the distressed edges and colours

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin